05 Eylül 2013

Merhaba 👋




Merhaba sevgili blogum blogcular ve ziyaretçiler: )

Çok uzak kaldım çok özledim blogumu ama her , "bugün mutlaka yazı yazmalıyım" dediğimde bir aksilik çıktı.  Önce Enes'in doğum günü girdi araya sonra gezi olayları o esnada içimden hiçbir şey yazmak gelmedi.  Suriye ve Mısır derken epey arayı açtım.  Suriye hala karışık bizi de karıştırmaya niyetliler.  Rabbim kötüleri kendi kötülüklerinde boğsun!  Ahir zamanın karışıkları bitmiyor ama vadesi dolmayanlara hayatta devam ediyor. Bizde hayata devam ediyoruz.  Allah hayırlı ömür ve hayırlı ölüm versin.  Amin. 

Neler yazacaktım neler yazdım yine : )

Neyse bloguma gelecek olursak aslında boş durmadım çok bir şey yapamadıysam da çok şey birikti aslında. 

En çok yaptığım şey kitap okumak oldu sanırım Enes beyden artan zamanlarda.  Artan diyorum zira yürümeye başlamasıyla birlikte ne yerinde durur nede benim durmama izin verir bir pozisyona girdik!  Her yeri her şeyi keşfediyoruz! 

Eveeett şimdilik bu kadar aslında bu kadarla bitmez amma zaman bu kadarrr: )


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder