23 Kasım 2013

D. I. Y | Mini Kitaplık



Yeni dıy projemizi bildiriyorum efendim :)

Eti Cici bebe kolisinden; mini kitaplık! 

Enes Efe kitaplarla yavaş yavaş ilgilenmeye başlayınca onun için masanın üzerinde ya da oturma köşesinde kolaylıkla ulaşabileceği ve hatta istediği zaman taşıyabileceği portatif bir kitaplık istiyordum. 

Montessoriye göre de kitapların ulaşabileceği seviyede olması şart. 

Ve birgün ne yapsam nasıl yapsam diye düşünürken cici bebe kolisi geldi aklıma 




Önce kolinin ağzını maket bıçağı yardımı ile verevine kestim. Böylelikle kitaplar gözükecek. Daha sonra ağaç tutkalı ile mavi kumaşı iç dış her tarafına kapladım. Vee hazır. Mini kitaplık :)



Sonra Enes'e yaptığım kitaplığı yiğenim İrem gördü 

- Aaaa hala çok güzel olmuş bana da yap dedi :)

Ben - Olmaz malzemem yok dedim ona önce.  Çünkü doğum günü yaklaşıyordu ve bu sene 2. sınıfa giden bir çocuğa alınabilecek en iyi hediye kitaptıı. Ve bu süpriz de kitabın yanında çok güzel giderdi. :)

Evet kız olmasından ve yası daha büyük olmasından kaynaklı İrem'in mini kitaplığı daha süslü :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder