11 Aralık 2013

D.I.Y. | Kitaplık


Merhabalar :)

Yine yeniden gecikmiş bir postla karşınızdayım :)

Enes Efe'nin odasında şöyle boş bir köşe vardı ne koymaya çalışsam uydur(a)madığım. Yani ne olacağı çok önceden belli olan fakat zaman bekleyen. İşte tamda o köşenin hikayesidir bu.

Bu köşeye mutlaka bir kitaplık istiyordum ve bu kitaplığın montessori uygulamasına da uygun olmasını istiyordum. Ama baktığımtüm örnekler daha sonra kullanmaya çok elverişli gelmiyordu. Ben öyle birkaç sene kullan at sevmiyorum aldığımız/yaptığımız şey uzun soluklu olmalı.

Nasıl birşey yapsak diye düşünürken tatil olan 29 Ekim'i fırsat bilip Bauhaus'a gittik malzemeleri alırken eşimle biraz beyin fırtınası yaptık.


Vee işte aşaağıdaki gibi birşey çıktı ortaya :) 
Malzemeleri Bauhaus dan aldık yapımı ise tamamen sevgili eşime ait. Çok uğraştı gerçekten.

Bildiğiniz gibi Montessori metoduna göre çocuk kitapları görmeli ve istediğini alabilmeli falan.
Bende ona uygun olarak normal kitaplık gibi fakat öndeki çubukları eklemeyi düşündüm daha sonra da çubuklar çıkarak kullanılabilecek.
Şimdilik en üst rafı benim kitaplarımı ağırlıyor. :)

Ve tabi ki duvara monte ettik.




Biraz boşluklarımız kalmıştı onları da doldurmak için kitap fuarına gittik. :)



Kendim için sadece 4 kitapla yetiinirken oğluma baya bir kitap aldım. Çok güzel kitaplar vardı alınacak fakat kitaplara ayırdığımız bütçe yetmedi :( 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder