10 Nisan 2014

Çocuklarla Aktivite | Portakallı Kek :)


Enes Efe İle Portakallı kek yaptık :)

Tadı tarif bile edilemez tabi bu kekin...
Enes 18 aylık olduğundan beri mutfaga çok meraklı. Ben birşeyler yaparken mutlaka yanıma geliyor ve tezgahın üzerine oturmak istiyordu. şimdi artık birazdaha büyüdü ve ben birşey yaparken koşa koşa odasına gidiyor ve hemen sandalyesini kapıp getiriyor. :)

Tabi ben de onu zevkle yaptığım işe ortak ediyorum. Bazen endişelenmiyor da değilim aslında mesela yemeği karıştırırken yanmasından ya da elindeki bardağın kayıp düşüp biryerinin kesilmesinden ama endişelerimi bastırıyorum. Çünkü biliyorum ki o merak ederken ben yapmasına izin vermezsem hem kişiliği zedelenecek hem öz güveni sağlıklı gelişemeyecek. Ve tabi bir de ben yapmasını istediğim zaman asla yapmayacak gibi bir durum da çıkabilir ortaya :D

Neyse efendim. Demem o ki Enes Efe kek yaptı malzemelerini ekledi karıştırdı taa ki kolu yoruldu ve o zaman bıraktı yani un eklemeye başladığımızda. Sonra pişmesini fırının başında bekledi sonrada sıcak sıcak yedi. Sanırım onun da yediği en güzel kek olmuştu ::)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder